Google

tisdag 24 januari 2012

Shopping på IKEA

Tjingeling lovers!
Har precis kommit hem. Jobbat tills nu.. NOT. Haha jag är så himla tråkig. Skriver aldrig något roligt, eller hur? (det är nu ni ska kommentera och skriva att jag är bäst..) När jag slutade klockan fyra så åkte jag och mötte Mia och Marcis på Korsvägen. Vi tog bussar till Ikea och shoppade lite. Marcus och jag fyllde på vår förråd med ljus, välbehövligt. Vi köpte dessutom ett "dra-på-lakan" så det inte åker av hela tiden. Sedan gick jag dessutom emot alla mina principer... Har lovat mig själv att det aldrig ska finnas en sådan i mitt hem men nu finns den... USCH säger jag bara. Men det måste hända någon gång, och nu har det hänt. Jag har blivit såpass mogen och vuxen att jag inser att jag faktiskt behöver en. Den kommer bli min bästa vän. Nu är ni säkert nyfikna på vad det är jag har köpt? Japp jag förstår det. Ska kila iväg och ta kort på grejerna så ska jag lägga upp det om en liten stund.

Så vad har ni gjort idag?
Jobbat jobbat jobbat. Det var skit kul att vara tillbaka på jobbet bytheway. Saknat alla barnen och de har uppenbarligen saknat mig också. Jättemånga sötisar som kom springande och krama mig. Nu ska jag springa och ta kort på sakerna jag köpt och sedan ska vi duscha.

XoXo Emmiis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar