Google

tisdag 31 januari 2012

...sanningar?

Älskade de kläderna jag har på mig där. 

Älska mitt hår på bilden?

Fortsätter på min lista nu när jag sitter vid datorn. Jag skulle lägga upp en gammal bild på mig själv och eftersom jag älskar att rensa mina datorer så är detta nog de enda jag har kvar tror jag. Just nu iallafall! Kanske hitta några fler sen.
Men så länge kan ni ju kolla på dessa bilder och säga att jag är skit snygg!























Nästa sak på listan jag skulle skriva om är fem sanningar om  mig själv och eftersom jag inte gjort listan på några dagar så tar jag den med nu i samma inlägg. Ska se om jag kan komma på fem stycken bra bara. Har ju lite bråttom iväg också men ni får nöja er!

1. Jag gillar mitt hår mer nu för tiden. Förr HATADE jag det.
2. Jag trivs inte i Göteborg.
3. Jag älskar mitt jobb!
4. När jag var liten önskade jag mig en storasyster/bror mer än allt. Men nu är jag meeer än nöjd med mina syskon. Skulle inte byta de för allt i världen! 
5. Jag har velat bli lärare sedan i typ 7:an men nu vet jag inte vad jag ska bli!


Tycker ni något speciellt om dessa sanningar eller bilder så skicka iväg en kommentar bara! 

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar