Google

tisdag 31 januari 2012

Hemma en snabbis

Nu är jag hemma och sitter dessutom vid en dator. Så skönt att skriva på ett riktigt tangentbord, skriver ju alltid på mobilen annars. Tar typ dubbelt så lång tid att skriva där på haha.
Skönt att vara hemma också förresten. Hade en någorlunda kort dag idag, vilket vi gillar! Höll på att somna förut mitt på dagen men annars har det gått bra. En liten tjej som hållt sig till mig hela dagen och när vi landade i soffan en stund höll vi på att somna båda två haha.

Nu ska jag bara skriva ett snabbis inlägg innan vi ska åka igen. Vi ska åka och möta Caroline, Melwin och Magnus på Ikea. Ska försöka hålla mina köpgalna fingrar i styr och bara kika men alla vet ju hur svårt det är. Måste iallafall köpa blommor, så får se om det blir på Ikea eller om jag kan köpa det någon annanstans.

Jag har tagit kort på sakerna vi har köpt också btw! Ni kan ju försöka gissa vilken av sakerna som Marcus var mest överlycklig för. Det är faktiskt inte så himla svårt att lista ut haha. Men båda grejerna är faktiskt mycket bra saker. Den ena saken bytte vi in mot en annan sak så vi behövde bara betala lite mellanskillnad. Grymt bra snubbe som hjälpte oss också !

Playstation 3 ( BLUUERAAAY)

Ooh kära bänkdiskmaskin!
 Visst är det bra saker vi har köpt? Inga dåliga saker som kommer paja nästa vecka heller. Hoppas iallafall inte det. Det ska bli så himla skönt att slippa bråka om vem ska diska. För det slutar alltid med att ingen av oss gör det och då blir det bara stående haha.

Nej nu ska jag byta strumpor och skor och sen ska vi ge oss iväg. Om nu Marcus kan slita sig från sin nya älskling. Hoppas ni har en bra dag pussisar!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar