Google

tisdag 31 januari 2012

Något gammalt och något nytt









Ganska roligt att sitta och titta på gamla bilder på facebook och på datorn. Man ser verkligen hur mycket man förändrats.
Jag menar titta på mina tuttar på de första bilderna?! Existerar inte ens. Men på de lite nyare bilderna så ser man iallafall att de finns. Tuuur säger jag bara.


Roligt att sitta och leta bland gamla bilder tycker jag. För man upptäcker alltid gamla bilder som man inte sett på flera år och då bara haaglar minnen in. Älskar att återuppleva saker som man tyckt var roligt. T.ex. de första gångerna jag träffade Marcus går fortfarande på repeat i mitt huvud. Jag tänker faktiskt på det ganska ofta fortfarande. Även om ni inte behöver säga det till honom... Schh! Hahah

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar