Google

tisdag 24 januari 2012

Nyfiken i en strut

Jag vart duktig och skuttade upp och tog kort direkt. Insåg att jag hade köpt lite mer än vad jag trodde haha. Inte mycket mer men några få saker. Typ kylskåpsmagneter och sådär... Haha

Ljus, magneter, ljushållare, lakan, vattenspruta och...

EN SATANS VÅG.
Jag hade lovat mig själv att jag aldrig skulle köpa någon. Men nu ligger den av någon dum andledning på mitt vardagsrumsgolv. Den kommer förmodligen att bli min bästa vän och jag kommer antagligen att använda den varje dag. Haha jag ska försöka hålla mig ifrån det!

Nu sitter Marcus på golvet och sliter upp paketen. Sanningens ögonblick är snart inne. Frågan är om man ska göra det själv eller om Marcus ska vara med och stötta mig?
Vet era pojkvänner hur mycket ni väger

Nu ska vi iallafall gå och duscha.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar