Google

måndag 16 januari 2012

Allmänt trött

Sitter i den varma väntsalen på Korsvägen. Jag sitter här för att vänta ut lite tid, med andra ord så väntar jag på spårvagnen. Eftersom att det är måndag idag är jag extremt trött. Förstår inte hur man kan vara så tröt varje dag? Det är helt sjukt haha.

Jobba jobba jobba. Det känns som mitt liv består av att gå upp tidigt och komma hem sent just nu. Det gör mig ingenting just nu men jag kommer inte vilja ha det så här resten av mitt liv. Jag skulle vilja vinna på lotto, typ så där 50 000 som kommer varje månad. Fasen vad gött det hade varit! Då hade man kunnat jobba när man ville. Så där några gånger i veckan haha.
Nej just idag är jag bara trött och allmänt irriterad på att jobba. Men i eftermiddag kommer jag säkert vara mycket gladare!

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar