Google

söndag 29 januari 2012

Nyttigt lördis

Marcus ville inte prova kläderna förut. Eller så glömde vi av det. Kommer inte ihåg haha. Vi har iallafall varit och hyrt film som vi kollade på. Den var faktiskt skit bra! Tur att det blev en bra film, det är svårt att komma överens 3 pers annars.

Jag köpte inget godis idag, stolt jag är. Marcus och Jakob köpte massa gott men jag stod fast vid det jag sa. Inget godis! Så jag körde på morötter och dipp och nötter. Marcus åt upp mer morötter än vad han åt av sitt godis så det var ju roligt. Väldigt väldigt gott också! Vi får väl se om det här ger något resultat bara. Annars kan jag lika gärna äta godis haha.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan sova. Det blir nog en tidig dag imorgon eftersom födelsedagsbarnet vaknar tidigt.
Sov gott!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar