Google

lördag 14 januari 2012

Äkta vara faktiskt!

Nu har klockan nästan hunnit bli två. Jag har kollat på en film till, druckit lite mer powerking och nu tjuter det i mina öron. Jag ligger iallafall i sängen och ska strax sova.

Imorgon ska jag träffa Mia och jag lovade att inte sova för länge men det blev ju så sent idag och jag är sjukt trött efter veckan så vi får se. Lovar att försöka ta mig upp iallafall! Haha.

Äkta kärlek är ett budskap som många filmer siktar in sig på. Undra om det år för att så många inte tror på det? Eller för att det finns så många olika varianter av äkta kärlek? Det är nog både och kanske. Vad har ni för erfarenheter av den äkta varan? Eftersom jag lever med min kärlek så vet ni nog redan vad jag tycker. Men hade varit kul och höra hur ni ser på det! Så var inte fegisar och latmaskar nu, skriv om hur ni ser på äkta kärlek!

Är det trams eller finns Mr. Right på riktigt?
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar