Google

tisdag 31 januari 2012

Hemlisar och rast

Nu sitter jag i personalrummet och passar på att blogga lite medan jag väntar på att tiden ska gå. Det är bara några minuter kvar och jag försöker njuta av tystnaden så länge det går. Men det är samtidigt så himla mysigt borta på avdelningen så det ska bli kul att gå tillbaka och busa lite till.

Jag försöker komma på något roligt ämne att blogga om men jag kan inte komma på något alls. Jag började ju med en lista för några dagar sedan men jag har glömt av den nu. Alltid så, jag börjar med något och sen glömmer jag liksom av hur man fullföljer det! Haha nej men jag måste sitta vid en dator känner jag. Har inte haft tid att göra det i helgen så det kanske blir gjort idag.

Har dessutom två nya saker som vi har köpt hem! Marcus ville jättegärna ha det ena och jag bryr mig inte så mycket så han fick som han ville. Men den andra grejen ville jag ha miiiinst lika mycket. Jag ska ta kort på båda sakerna sen när jag kommer hem men nu måste jag gå tillbaka.

Hörs sen!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar