Google

lördag 14 januari 2012

Bra dag! Tack :)

Varit en grymt kul dag idag! Först var jag och Mia på Frölunda torg och lulla runt. Sen åkte vi och köpte godis på 4gott, sen vidare till stan. Träffa en gaaammal kompis till Mia. Satt och tjöta med honom några timmar sedan gick vi och mötte en av mina kompisar. Satt och pratade en stund och sedan insåg vi att klockan var ganska mycket! Så då började vi ta oss hemåt. Vi gick först med Mia till bussen och sen gick Sam och jag vidare till Korsvägen så vi kunde åka hem haha. Tack för en grymt kul dag! Glömde ta kort som jag lovade men det får bli en annan dag.

Tyvärr blev det en mycket sen middag idag eftersom jag var hemma vid nio typ. Men det blev riktigt gott! Kött och potatisgratäng, riktigt jädra gott alltså!

Nu ska jag kolla på film i min ensamhet. Man kan faktiskt känna sig ensam även om man sitter i samma rum som två andra! Haha.

XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar