Google

torsdag 26 januari 2012

Har sen rast

Sitter i personalrummet nu. Det blev en sen rast idag! Gör mig ingenting egentligen men det brukar inte vara så.

Vi var ute en sväng idag på förmiddagen och barnen gillar verkligen snön. Visserligen tar det nästan lika lång tid att ta på alla barn som det är vi kan vara ute men oj va de gillar det! Det är väldigt populärt att leka i snön och åka på isen. Overallerna slits nog ganska snabbt nu kan jag tänka mig...

Jag kan inte påstå att jag mår bättre för er som undrar men jag börjar vänja mig vid det. Jag har börjat fatta att det gör ondare när jag äter av någon anledning. Ett tecken på att jag ska sluta äta..? Haha nej jag skoja bara.

Ska byta rum strax för det ska vara föräldrasamtal härinne nu.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar