Google

tisdag 24 januari 2012

Kvällsmat och minimodeller

Nu sitter vi och tittar på mammor och minimodeller. Det gick tydligen på tv igår så vi kollar på 3play idag. Det är helt sjukt det här programmet, just därför kan jag inte sluta titta på det. Mammorna till dessa barnen är ju helt... Usch jag gillar de inte alls. Det finns väl en mamma som är "nära jorden" men det är väl allt. Jag tycker så synd om barnen när de blir ledsna och trötta. Men om barnen själva säger att de vill fortsätta så är väl det förhoppningsvis sant. Tycker bara att de kan vara försiktiga med hur mycket de pressar sina barn. Även om det inte slutar med ätstörningar och annat så kan det ju vara mycket annat som händer i kroppen på ett barn. De ska få vara just BARN och få LEKA. 

Har precis tryckt i mig 1½ äpple som kvällsmat och det var super gott. Jag har ju tänkt gå ner i vikt så försöker tänka på vad jag äter hela tiden. Så äpple till kvällsmat tror jag är en bra ände att börja i. Det är både gott, bra för magen och nyttigt. Marcus sitter dessutom och masserar mina ben som jag har skit ont i. Undra vad tusan jag har gjort?

Snart ska jag äntligen få sova igen. Är sjukt trött idag alltså.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar