Google

söndag 15 januari 2012

Upp och iväääääg

Upp och igång igen! Idag vaknade jag till och med kl tio och var klarvaken. Marcus vaknade också så vi låg och mös en stund. Så började vi prata om att resa i sommar. Tittade lite på olika hemsidor, det finns faktiskt ganska billiga resor! Hade varit så härligt att åka utomlands alltså. Hur mysigt som helst!

Nu sitter jag i vilket som fall som helst på vagnen mot stan. Ska möta Martina och göra något som hon ville. Vet inte vad det är hon ska göra så det blir kul haha. Sedan blir det snabbt hem innan vi ska käka middag med pappa. Mysigt det också!

Känns som jag inte varit hemma något på hela helgen nästan? Det är fan rätt gött på ett sätt. Slipper jag sitta och irritera mig på att killarna där hemma bara spelar. Men samtidigt är det väldigt skönt att komma hem när man varit ute en hel dag.

Vi hörs senare lovers!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar