Google

lördag 28 januari 2012

Det är helg...

Hjälp vad jag är dålig på att blogga på helgerna alltså. Marcus och jag har gjort en massa shopping idag! Vi har köpt presenter till lille Adam som fyller år imorgon. Sedan har vi köpt lite paket till oss själva också. Massa kläder och annat. Marcus har köpt gör mycket fina kläder idag! Ska försöka få honom att mannekänga sedan så jag kan lägga upp lite bilder. Även jag har fått köpt två tröjor idag. Ska visa sen!

Nu står vi och tankar och ska strax åka. Vi har fått låna Marcus mammas bil i helgen, så himla lyxigt! Vi behöver verkligen en bil haha.
Titta på bensinpriserna?! Herregud vad dyrt.

Hihi Marcus och jag sitter och sjunger till Cher nu. Hon går på radion. Love it!

Lägger upp bilder på kläderna sen.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar