Google

tisdag 24 januari 2012

Morgon nu igen?!

Nu är det morgon igen. Jag är vaken och jag har tillochmed ätit frukost redan. Marcus har precis gått till vagnen och jag sitter och tittar på Nanny. Jag ska gå till min buss om cirkus tjugo minuter men innan dess ska jag försöka blogga lite och packa min väska. Funderar också på vad jag ska klä på mig för att inte frysa! Har ju iochförsig jeans så det borde hjälpa lite mot kylan iallafall. Varför kom snön nu? Kunde den inte kommit typ om två veckor så jag kan köpa termobrallor på Ullared, nu får jag frysa tills dess haha. Nej men det blir nog gör bra!


Sminkade mig precis och jag såg vad roligt det kan vara med smink. Innan jag sminkade mig såg jag gör trött ut. Sedan med endast lite mascara såg jag redan mycket fräääschigare och piggare ut. Vad mycket det kan göra med lite smink alltså?
Innan. Tröööttiiis...

Efter. Snygg och fräsch!

Nu ska jag tänka vad jag behöver lägga ner i väskan. Hmm ingenting tror jag så jag ska kolla på Nanny innan jag måste gå. Kanske hinner uppdatera om något mer roligt innan jag måste gå.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar