Google

måndag 16 januari 2012

Trött fortfarande?

Jisses amalia. Jag är fortfarande trött och just nu sitter jag i soffan i personalrummet. Det är nästan ännu värre för det är alldeles tyst och man bara sjunker nere i en lugn dvala som jag lätt skulle kunna somna i. Försöker hålla mig vaken och tänka vad jag ska göra när jag kommer hem och annat roligt men jag känner att ögonen hela tiden vill ramla ner. Dumma ögon haha!

Jag jobbar dessutom till sex idag, usch. Jag hatar att jobba sent på måndagar just. Fast hellre det än att börja halv sju haha. Nej nu ska jag sluta klaga?! Jag är ju glad idag. Förutom ont i magen, huvudet och mår sjukt illa. Men Emma! Glada tankar var det... Nej nu är jag schizofren också? Dags att sluta blogga och försöka undvika att somna.

Hörs sen.
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar