Google

onsdag 25 januari 2012

Nattens äventyr

Så alla vakna människor. Nu har jag vaknat och ätit lite frukost, känner mig lite bättre än vad jag gjorde igår kväll. Vilket betyder att jag inte längre är som en zoombie. Jag kanske ska ta det från början igår? Har fått massor av sms av er sötisar som oroar er för mig. Tack för det! Det värmer.
Men ja okej jag ska berätta från början.

När vi kom hem från Ikea igår så tog vi ju en dusch och sedan satte vi oss i soffan. Det var då jag började känna att jag fick så jädra ont i magen. Jag brukar ju ha ont i magen så tänkte inte så mycket på det först men så blev det bara värre och värre. Till slut gick vi och la oss och Marcus smsa mamma, hon sa att jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen. Så jag ringde dit och de sa att jag borde åka till akuten, så min älskade mamma satte sig i bilen halv tolv och kommer och hämtar mig. Sedan åkte vi till Kungälvs akutmottagning.
Jag fick träffa en sköterska som var supergullig. Ni som känner mig vet att jag har panik och ångest när det gäller nålar och sprutor och så vidare. Men jag fick bita ihop och hålla i mamma haha. Det gjorde inte speciellt ont och var snabbt över. Sedan fick vi gå till ett rum och vänta på läkaren. När hon kom efter någon timme tryckte på min mage så det kände som hennes händer skulle gå igenom min mage AAAJ säger jag bara. Sedan höll de på och komma och gå och så där ett tag. Sedan fick jag en spruta med något som skulle ta bort det onda. Något starkare än Ipren sa hon att det var, var inte så himla intresserad av vad de var i just det ögonblicket. Men efter 20-25 min så börja smärtan försvinna. Det var ungefär då jag vill åka hem. Så ja efter det kom den snälla sköterskan tillbaka och tog ut min äckliga nål och sedan fick vi åka. Det var två zoombies som landade här hemma kl 4 imorse kan jag säga. Mamma med en krycka och jag helt slut haha.




Det var det äventyret jag hade att bjuda på idag. Nu känns det fortfarande ont i magen fast inte alls i samma grad. Väldigt konstigt tycker jag. Läskigt också att det faktiskt inte hittar någonting på alla prover de tog inatt.

Nu har jag kollat klart på min idol (Cesar Millan) för idag. Ska strax försöka ta mig bortåt Adams dagis. Hoppas han blir glad när jag kommer! Sedan ska jag vila och leka lite. Efter det är det dags att åka hem igen, vi ska ju tvätta hemma idag haha.

Hoppas ni har det bra iallafall! Och tack igen för alla sms som ni skickat. Det värmer!

XoXo Emmiis







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar