Google

tisdag 26 mars 2013

Stolt över mig själv

Tjolahoppsan sa!
Sitter och är super nöjd med mig själv. Har precis skickat in min hemtenta som ska vara inne ikväll, dessutom har jag skickat in min självutvärdering på vår läslogg som vi gjorde förra veckan. Så nu är jag helt klar för en veckas ledighet. Så jädra underbart så jag vet inte vad! Ingenting planerat utöver att träffa familjen, äta god mat och bara älska att det är ledigt och VÅR.

Nu ska jag gå och klä på mig ordentliga kläder och göra lite lunch åt mig själv. Är super hungrig känner jag och nu har jag förtjänat att äta lite god mat haha. Funderar på att dra med mig maten ut på balkongen och sitta där. Vi har ju en underbar förmiddagssol där nu så det är ju hur mysigt som helst!

N J U T E R av L E D I G T. 
Från i somras hos pappa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar