Google

torsdag 21 mars 2013

Trevlig överraskning

Efter en totalt förvirrande och skum dag i skolan så har jag landat hemma. Varit hemma ett tag nu men tiden går så himla fort. Lektionen idag gick ut på att diskutera och problematisera en sak som vi redan har gjort så det var drygt. Men nu är ju dagen gjord och det är alltid något intressant man lär sig!

När jag kom och kikade ner i brevlådan blev jag förvånad över att det låg något där. Sprang nyfiket in i lägenheten och hämtade postnyckeln och hämtade sakerna som låg där i. Någon skoltidning som jag i något svagt ögonblick har råkat prenumera på och så denna tidningen! -----------------> 

Vet inte om jag har lyckats beställa den någon gång eller om de bara tyckte om mig så mycket att jag bara fick hem den? Förmodligen har jag beställt hem den haha. Ska i vilket fall som helst bli roligt att läsa den. Kanske ska ta mig ett varmt bad ikväll och läsa den där...? Hade varit mysigt.

Nu ska jag alldeles strax börja med maten här så att den är klar till Marcus kommer hem. Så himla skönt att vi började att veckohandla för då vet vi alltid vad vi ska äta. Idag skulle vi egentligen tvätta också men vi flyttade tiden till imorgon istället. Skönt att slippa göra det idag och kunna göra det imorgon och ta fredag på riktigt efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar