Google

onsdag 6 mars 2013

Frukost till HSM

Godmorgon!
Sitter och käkar frukost i detta nu, har äntligen kommit igång att köpa flingor så idag har jag ätit flingor. Så gott när man har längtat efter något ett tag och äntligen får äta det haha.

Plågar grannarna med lite High School Musical 2 nu till frukosten. Det var en av mina favoritfilmer förr i tiden men nu är det bara lite... löjlig? Alla överdriver sina roller så himla mycket, vilket förmodligen är meningen såklart. Undra om grannarna är lika underhållna som jag dock? Äsch klockan är faktiskt tio. Dessutom vet jag att våra närmaste granne (om hon nu är hemma) tittade på den här filmen för ett tag sedan. Så hon sitter säkert med ett glas mot väggen och försöker lyssna hon med. Kanske borde hjälpa henne lite genom att höja!
Visst är jag en trevlig granne? Hjälpsam också. ;)

Vid halv tolv tiden så ska jag dra mig in mot stan för en fika med några kompisar. Så när jag är klar med frukosten ska jag klä på mig och sminka mig. Fundera på vad jag ska göra med håret också.
Vi hörs senare iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar