Google

fredag 1 mars 2013

En bra morgon

Det är en BRA morgon idag. Har precis vaknat och gått upp ur sängen, dum som jag är råkade jag somna igen. Var så sjukt trött imorse när Marcus gick iväg och jag försökte hålla mig vaken. Till slut gav jag upp och ställde kl på 9 och somnade om. Men tror ni att jag vaknade kl 9...? Jajamensan jag vaknade. OCH stängde av alarmen, svarade på Marcus sms OCH sedan somnade jag igen. Fuck. Jaja nu är jag iallafall vaken och på strålande humör. Ska käka frukost och sedan ska jag sätta igång med städningen här tänkte jag.

Det är underbart väder utanför idag så balkongdörren står vidöppen. Tänkte jag skulle putsa klart fönstren när jag ätit, sedan ska jag dammsuga och plocka lite.
Sedan ska jag platta klart mitt hår, försöka göra lite snygga lockar. Det är ju trots ALLT fredag.

Vet ni vad som mer är braaa med denna fredagen? Vi har fått vårat paket ifrån inkClub idag och det är lyyyyx på hög nivå det. Ska äntligen kunna använda våran skrivare nu så jag slipper åka till bibblan för att kunna skriva ut. JIPPIE! Dessutom är det nog lite annat roligt där i förpackningen så jag ska slita upp den nu. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar