Google

fredag 1 mars 2013

Pausar lägenheten

Nu har jag tagit en paus ifrån lägenheten en stund. Har städat som en blixt här hemma för att få allt klart till Marcus kommer hem. Har gjort klart vardagsrummet, sovrummet, hallen och badrummet. Tänkte jag skulle pilla lite på balkongen senare och köket överlåter jag åt Marcus. Kanske.

På våran balkong har vi ju två cyklar, en liten grill, mattor och massa annat skräp. Så jag tänkte att jag skulle försöka bringa lite ordning där idag. Hade varit så skönt att få iordning så att man kan gå ut där och njuta av solen. Vi har tänkt att vi ska köpa sån där trall och lägga där till sommarn, så då är det ju bra om det är iordning. Vill även köpa två stolar och ett bord att placera där så man kan äta mysiga frukostar och så där nu när våren kommer.

Ja nu har jag som sagt lite paus så ska faktiskt klä på mig ordentliga kläder, fixa iordning håret och sminka mig. Fundera på någon lunch också kanske eftersom jag känner av att jag börjar bli hungrig nu! Eller så ber jag Marcus köpa med någon sallad eller så på vägen hem sedan.

Nu ska jag ta tag i mig själv så vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar