Google

onsdag 13 mars 2013

Rörigt inlägg

Nu har jag varit kass på att blogga igen jag vet. Men jag har inte haft så mycket att skriva så då blir det bara att jag förtränger det. Nu är jag iallafall full med saker att skriva så nu är jag här.

Vi har intagit position i soffan framför tvn nu. Marcus har satt pengar på hockeymatchen som går nu så vi sitter här bänkade och stirrar. Eller ja okej han sitter och stirrar. Jag sneglar då och då upp från datorn för att se hur det går. Hittills går det rätt bra och det har nog grannarna också förstått med tanke på hur Marcus gapar här haha.

Vi har även tvättid idag så vi var nere precis innan matchen började och slängde in tvätten. Så skönt att få tvättkorgen tom igen! Så ja det är väl det som händer här hos oss ikväll. Jag ska plugga lite till nu ikväll tänkte jag. Har suttit idag på dagen också men skönt att få lite koll på läget känner jag.

Det blev ett rörigt och inte så engagerat inlägg. Men det är väl bättre än inget? Jag försöker skriva senare ikväll eller imorgon igen.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar