Google

tisdag 19 mars 2013

Tisdag idag va...?

Dagens mina vänner! Befinner mig i köket för tillfället och vakar över potatisen som kokar på spisen. Vi har för vana att alltid glömma av dem där så att man 10 minuter senare hör ett ilsket PSSSST och hela spisen är full med kokande äckel potatis vatten. Så nu sitter jag här som en hök och lyssnar med spetsade öron. Okej inte riktigt så, lyssnar på musik och bloggar ju också haha.
Idag är det min favvorätt- fiskbullar <3 Marcus har tröttnat lite på det så ibland när vi inte kommer på något annat säger jag det som en lösning på alla problem "kanske fiskbullar...?" Och oftast går han med på det då, YES.

Efter en heldag i skolan är jag rätt seg i huvudet. Väldigt givande dag måste jag dock säga, bra redovisningar med nya tankesätt. Och som alltid- mycket upprepningar. Men samtidigt skönt att komma ut ur lägenheten och få använda hjärnan lite. Efter denna helgen känns den som mos så det var gött att få igång de små krabaterna där inne igen, om de nu är kvar vill säga haha!

Igår köpte Marcus ett par nya dojor! Glömde ju att säga det. Förra sommaren köpte han ju ett par sprillans skor som han skulle ha när vi tränade men sedan gick man de ute. Har gjort typ varje dag sedan dess, smaartaass så nu är de ju förstörda. Så vi köpte ett par billigare igår. Typ 500:- vilket är ganska billigt för gympadojor faktiskt. Mycket snygga också! Kan lägga upp en bild senare.

Super dålig bild 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar