Google

fredag 8 mars 2013

Laddad till tusen

Nu är jag sminkad och klar att dra. Visserligen är det ett tag kvar till jag ska åka men det är väldigt skönt att vara klar. Jag ska försöka hitta på något att göra med mitt hår också för just nu ser det ut som hejkomochhjälpmig! 

Jag hittade nyss ett nytt roligt spel på mobilen. Candy Crush! Jag har alltid tyckt såna där saker är så kul men på sista tiden har jag änna tappat lusten att spela. Men nu så har jag hittat ett nytt roligt spel som jag kan rekommendera till er också. Jag har ju iphone så på den vet jag det finns, ni andra får helt enkelt kika på era telefoner och se om ni hittar det! 

Nu ska jag gå och klä på mig och sen är det snart dags att gå. Eller ja om cirkus 20-25 minuter. Jag vill bara att det ska vara nu så jag sitter och tittar på klockan hela tiden! Haha. 

Jag ska fixa lite ny musik till Spotify nu som jag kan lyssna på på bussen sen. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar