Google

fredag 8 mars 2013

Repost: 2012-03-09


Lite roligt att gå tillbaka ett år i bloggen och kolla vad jag gjorde då. Tydligen så var jag förkyld exakt samma tid förra året? Haha, nu är detta visserligen en dag framåt men iallafall. 
Dessutom var det ungefär vid den här tiden jag sökte till universitetet och började få lite panik angående lägenhet. Tänk hur bra det slutade alltihopa? Om jag hade vetat det för ett år sedan hade jag definitivt inte stressat så mycket haha!


Hej sötisar. Jag har varit super dålig på att blogga nu ett par dagar jag vet. Men det har känts meningslöst eftersom jag bara skriver samma saker hela tiden? Och jag kom aldrig på något roligt att skriva. Men nu ska jag försöka ta tag i det igen. Håller på att lägga in lite bilder på datorn som ni kanske kan få se. Bilder ifrån förra helgen. Tänk att det redan är helg igen? Veckorna bara springer förbi...

Jag är sjukt förkyld nu alltså? Undra om det inte är Marcus som har smittat mig haha. Jag har varit trött typ hela veckan och somnat halv tio nästan varje kväll haha. Men nu är det helg och jag har lovat mig själv att vila upp mig nu! Vill inte behöva vara hemma ifrån jobbet nästa vecka bara för att jag inte vilade i helgen. Så jag ska försöka uppdatera ganska bra i helgen. Och med många bilder!

Jag ska beställa hem lite bilder också! Både från en sida som Caroline har tipsat mig om men också som mamma faktiskt sa. Det är super roligt för det är rabatt/rea på båda sidorna nu så jag kommer beställa massor...
Vill ha en fin bild på mig och Marcus att sätta upp på väggen typ? Hade varit as roligt att pynta lägenheten med oss haha. Kul med bilder på familjen också men jag har inte så himla många. Men det löser sig! Nu ska jag fixa lite med bilderna.

xoxo Emmiis

Bild från ett bröllop vi var på för ett tag sedan! Inte mamma och Peters haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar