Google

lördag 2 mars 2013

Mello och Django

Nu är Mello avgjord och det blev Robin Stjernberg och Anton Ewald som gick vidare. Ganska uppenbart trots att jag röstade på Behrang Miri (Jalla Dansa Sawa) och Martin Rolinski. Men självklart var de andra två finalisterna (nästan) lika bra. Får se vem som tar hem alltihopa nästa vecka dock. SJÄLVKLART håller jag på Bananen, det finns inga andra alternativ! Det bästa med hela finalen är ju att mamma och Adam är här då så vi ska rocka loss till Bananen, ska dansa och skaka loss helaaaa grannhuset!



Nu ligger barnen och ska sova och helt plötsligt är det sjukligt tyst. Nästan lika tyst som det brukar vara när det bara är Marcus och jag. Skönt för öronen men samtidigt saknar jag redan ljudet eftersom jag vet hur tomt det blir när de åker imorgon.
När barnen somnat (vilket de gjorde NU?! Tog typ 3 min?) så ska vi kika på film. Ikväll blir det Django Unchained för oss vuxna. Marcus och jag har redan sett den (filmnördar som vi är) men den är såå värd att se igen. En av mina favoritfilmer faktiskt.

Slänger snart upp lite bilder från Mariebergsskogen. Tjingeling sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar