Google

måndag 4 mars 2013

Måndag igen

Jahaja då var det måndag igen. Det är helt galet hur fort tiden går på helgerna, det är precis som att det är fredag ena dagen och helt plötsligt är det söndag kväll. Det går som ett kick så är man tillbaka i vardagen igen. Skönt med rutiner och såvidare men finns det något som är bättre än fredagkväll? Nääe skulle inte tro det va!

Sitter och kollar upp lite med skolan. Ska göra lite uppgifter så jag slipper stressa med det senare. Skönt att ha koll på den här kursen känner jag. När jag har pillat klart med datorn så ska jag ta och fixa lite med balkongen tänkte jag. Slänga iväg lite skräp sopa så det blir lite vårfint. Jag längtar så mycket till våren nu så att jag kan göra iordning därute också!

Nu är det bara 4½ dagar kvar till mamma och lillebror kommer. Ååh vad jag längtar nu, det blir nästan ännu värre när det är så nära. Önskar att det bara var NU så jag kunde få krama dem ordentligt! Men eftersom jag tyvärr inte kan trolla så får jag nöja mig med fredag. 

Ska gå och dricka 3 liter vatten och svälja ner en kartong med ipren nu. Headache...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar