Google

söndag 10 mars 2013

Adam Knasboll uttalar sig

Förut innan mamma och Adam skulle åka så satt vi och käkade på McDonken. Både mamma, Marcus och jag käkade varsin BigMac och Adam en sån där rulle ni vet.
Iallafall så tog jag upp min hamburgare och delade på den, tog en del i taget. Adam tittar på mig och så tittar han på de andra. Så säger han:
- Emma... (Stirrar menande på hamburgaren)
- Ja vadå Adam?
- MEN Emma... VÄND på hamburgaren! 
(Jag råkade hålla den sidan med fröna neråt istället för uppåt, så jag vände den "rätt")
- Men... Andra hållet också! *Pekar där jag har bitit* 
- Men jag tycker det är så kletigt att hålla under här där brödet sitter ihop... Det är lättare att hålla på fröna! 
Adam stirrar på mig som jag vore heeelt puckad.
- Men EMMA! Du ser ju ut som en IDIOT när du håller så! (Tittar allvarsamt och skrattar med hela ansiktet)

HAHAH det var den roligaste kommentaren! Trodde jag skulle dö, han försökte verkligen få mig att förstå att det liksom var FEL men sen skrattade han och gav upp. Konstaterade ett faktum; Hon ÄR en idiot!

Hahaha älskade bror! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar