Google

tisdag 5 mars 2013

Kvällens underhållning

...Har bestått av repris av Så ska det låta och plattning av håret. Roligt va? Inget av det jag hade tänkt mig med andra ord. Dock är det skönt att få håret fint men fan vad tid det tar alltså. Dessutom når jag inte riktigt i mitten längst upp så där ser lite konstigt ut. Men jag lär mig nya sätt varje gång! Denna gången blev det plattare än vad det blev förra gången tex. Det är skönt att kunna variera sig lite så jag kan göra olika frisyrer.

Nu ska jag strax gå och ta bort sminket och borsta tänderna. Ska sova aptidigt idag för jag är helt slut. När jag krupit ner i sängen så ska jag läsa lite i min kursbok också. Snacka om bra sömnmedel...

Vi hörs imorgon när jag har vaknat! ;) Sov gott.
Ps. Kolla min utväxt?! Fuuuuult...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar