Google

måndag 18 mars 2013

Jag är tillbakaa

Halloj snyggingar. Jag har varit super dålig på att blogga denna helgen, kanske tillochmed lite förra veckan. Men nu är jag iallafall här! Sitter och kikar på hockey just nu och Marcus sitter och gapar på sitt lag. Tydligen gör de inte riktigt som han vill! Haha, grannarna behöver ju inte ens titta på matchen, det räcker med att de lägger örat mot golvet så vet de preciiiis hur det går för Färjestad.
Jag har faktiskt också börjat tycka att det är roligt att titta, mest eftersom det händer så mycket och de är så ofantligt snabba på isen.

Tänkte att jag skulle hoppa in i duschen alldeles strax också. Skönt att bli lite varm och känna sig fräsch igen. Imorgon är det en hel dag i skolan så det är lika bra att tagga redan nu genom att iallafall känna sig fräsch. Jag som avskyr att ha redovisningar för klassen är lite pirrig inför morgondagen, för imorgon ska vi nämligen ha en 15 mins redovisning framför klassen gaaah. Visserligen i grupper men det är ändå jobbigt. Men det ska väl också lösa sig, blir lite lättare för varje gång faktiskt, dessutom är det bra att det är en bra grupp. Känner man sig iallafall trygg i sin lilla grupp är det alltid lättare att prata inför en stor grupp sen.

Nej nu ska jag springa in i duschen så jag inte missar för mycket på matchen. Det är tydligen paus strax så passar på då. Vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar