Google

tisdag 5 mars 2013

Tisdags planer

Nu är jag här igen mina kära vänner. Igår blev inte uppdateringen riktigt som det var meningen men jag antar att ni överlevde utan mig ändå? Och om ni inte gjorde det så behöver ni inte vara döda/döende längre för NU ÄR JAG HÄR. Jag kan höra era hurrarop ändå hit och jag bugar och bockar (bara så ni vet liksom).

Jag har precis kommit hem efter en snabbis i skolan så nu ska jag ta och käka lite lunch hade jag tänkt mig. Får se vad det ska bli för mumsigt idag tro, kanske en omelett eller något sånt enkelt. Efter lunchen (och en liten återhämtning i soffan) så ska jag ta tag i att städa lite här hemma. Det ser ut som hejkomochhjälpmig här så det är bara att ta ett krafttag och bringa lite ordning. Ska försöka sortera tvätten sen igår också.

Efter städning och pluggning får vi se om vi hinner med något annat idag. Lite mys med min karl finns det alltid tid för såklart. Han var så gullig igår när han kom hem. Hade han köpt med sig blommor till mig som nu står och lyser på vardagsrums bordet. Han är så fin min älskling <3

Nu ska jag ta tag i... Vad det nu var jag skulle göra. Hörs lite senare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar