Google

fredag 15 mars 2013

Nu i detta nu

Gött! Nu har jag lämnat in alla uppgifter som ska vara inne och klara inom en veckas tid så nu har jag officiellt tagit helg. Det känns riktigt skönt att vara klar med allt som ska vara färdigt och nu kunna njuta av ledigheten.

Ikväll blir det bio, gissa vilken film? 
Imorgon kommer Mathias, Marcus bror och stannar hela helgen. Super mysigt!
Sedan tar vi nästa vecka med en klackspark och därefter är det snart påsk! Jag är super laddad och nu ska jag gå och dra på mig riktiga kläder och göra mig presentabel. Har suttit i pyjamasen tills nu, skönt att det liksom finns en ursäkt till att jag får.

En sak till som är gött är att när jag vaknde imorse så visade min mobil att det var typ -17 grader ute, fyfan alltså! Men nu när jag tittade så var det bara -3, GÖTT. Våren är på väg åt rätt håll iallafall! Haha.

Vi hörs sen! Tjingeling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar