Google

onsdag 3 april 2013

Bloggtorka och inspiration

Hejsan hoppsan alla trogna läsare. Jag blir lika chockad varje gång när jag loggar in här och ser att jag har nästan lika hög statistik som jag brukar ha. Ni är allt glada i mitt bloggande eftersom ni orkar fortsätta efter allt mitt slarv. Gulleläsare!

Jag tappar motivationen till både det ena och det andra och då faller såklart bloggen med. Jag har ingenting att blogga om, har ingen lust att ens försöka komma på något att skriva om. Men jag är glad när det kommer tillbaka, för det är ju otroligt roligt att skriva. Det blir mycket tankar och funderingar i huvudet på en virrig 20 åring. Så om ni ens får läsa om hälften så borde ni vara nöjda haha. 

Nu ikväll har Marcus och jag iallafall tvättat en massa kläder. Det blir så efter några dagar borta och det är skönt att kicka igång vardagen med en rejäl tvättomgång. Imorgon blir det dessutom storstädning och det är DÅ om någonsin man känner att man lever. Ibland behöver jag sådana där småsaker för att få hjärnan att förstå att semestern är över och vardagen är tillbaka. 

Alldeles strax ska jag gå och borsta tänderna, tvätta bort sminket och fixa lite inför imorgon. Ska se om jag har något att ta på mig som inte är i strykbehov eller som inte ligger slängt i något hörn. Väskorna efter helgen är förresten heller inte upp packade, vi är så himla organiserade. 
När jag bodde hemma så kunde mina väskor ligga ouppackade tills mamma gjorde en raid i mitt rum och blev helt galen för att det fortfarande låg OUPPACKADE väskor sedan VECKOR tillbaka. Haha, ibland känns det som att mitt huvud fortfarande gör revolt mot hennes tjat så att jag VÄGRAR göra det här hemma heller. Helt super löjligt, så imorgon ska jag lyssna till mammas röst i huvudet (schizo?!) och packa upp de jädra väskorna. 

Nej nu ska jag försöka ta tag i mig själv kragen och gå och sova. Hoppas att denna natten blir fylld med mer sömn än vad jag fick inatt. Typiskt när det är en massa tankar som snurrar och ingenting blir uppklarat. Som om det skulle vara MER logiskt mitt i natten? Skittankar håll er borta inatt så jag får sova ordentligt!

Mina inspirationskällor











/längtar hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar