Google

lördag 20 april 2013

Målar KRIG

Jag förklarar KRIG.

Jag har tänkt att jag ska måla om ett bord som vi har här hemma nu. Har därför förberett mig med:
- Färg
- Penslar
- Papper så det inte kommer färg överallt
OCH det viktigaste:
- One tree hill på tv:n

Men anledningen till att jag förklarar KRIG är för att målarburkshelvetet liksom har fastnat. Det är färg mellan så nu har det liksom klistrat ihop sig. JÄVLA burkjävel. Så nu måste jag vänta till Marcus är klar i telefon så att han kan hjälpa mig att få upp den. Nu har han dessutom min telefon eftersom hans precis dog så jag kan inte ens ta kort på (det blivande) mästerverket.

Önska mig lycka till iallafall för nu ska jag försöka igen. Orkar inte vänta.
/återkommer när jag har färg överallt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar