Google

fredag 5 april 2013

Ett av mina första inlägg


Sitter och kikar igenom mina första inlägg. Detta är ett av de första ja gjorde på denna bloggen. Lite roligt att se hur jag skrev i början och hur jag skriver nu. Tur att man utvecklas hela tiden haha!



Tacos

Nu har vi varit och handlat och myst lite. Handlade på ICA och sedan var det bara att vända och åka hem igen. Jag fick diskat allting samtidigt som jag skötte om köttfärsen. Den blev lite väl stark men satan var gott det vart. Glöm ta kort på det men det blev iallafall väldigt gott! Disken blev däremot väldigt fin. Så skönt när det börjar bli iordning runt omkring en, hatar när det är disk och bajs överallt men jag orkar aldrig städa haha...

Borde verkligen köpa en diskmaskin alltså.

Marcus sitter ute i vardagsrummet och beklagar sig för att han åt för mycket. Varför är karlar så dumma att de äter så mycket och sen tycker att det blev för mycket? Hmm låter som mig när jag käkar pizza... Glöm det jag skrev nyss.

Vi har en massa mumsmums också. Ja jag vet att det är fredag men min dag har inte varit toppen så jag måste få unna mig. Dränka mina sorger i mumsmums tänkte jag göra idag! Marcus gör det nog bara för att jag gör det men han har lyxat till det med chips och dipp. Tur att vi har så olika smak annars hade det nog blivit slagsmål i soffan varenda helg...
Vi kollar dessutom på Scream 4. Jag brukar aldrig vara rädd för skräckisar men alltså sen jag flyttade ihop med Marcus så kan jag inte se de ens. Får typ panik. Haha det kan ju bero på att jag börjar bli gammal?! En flicka i sina bästa år.. runt 19?

Nu ska jag gå tillbaka till min man igen. Kanske kan lägga upp en bild på mitt icke fina hår sedan. Disken kan ni nog iallafall få se. För den blev faktiskt väldigt fin. Det är rätt kul att lägga upp bilder på sig själv på bloggen. Det är roligare än att lägga upp det påfejjan iallafall. Jag är nog lite ego ibland men man känner sig fin när man tar kort på sig själv. Marcus tycker jag är löjlig när jag står och tar kort överallt, därför brukar jag göra det när han inte är hemma moahaha.

Vi ska vara busbusiga idag! Så nu måste jag faktiskt gå. Tjingeling.

Brorsan och Marcus.
Lika snygga båda två. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar