Google

fredag 5 april 2013

Flashback 2012-04-05


Har ingenting speciellt att skriva om precis nu så jag kikade tillbaka lite på vad jag skrev för ett år sedan. Tydligen var det påsk den helgen vilket det inte är nu haha. Hade varit skönt om det var det dock. Längtar redan tillbaka hem till Göteborg och familjen!


Tittade precis på det sista One tree hill avsnittet någonsin. Så himla typiskt mig att lipa så sminket bara rinner all världens väg? Det är så typiskt av DEM att göra ett sånt fint/underbart avsnitt som sista. De fick fina avslut på alla relationer och alla blev hur lyckliga som helst. Någonting spännande kunde det slutat med tycker jag. Men Marcus säger att sista avsnittet borde varit två timmar men det vi såg var bara 50 minuter så om jag har tur får jag se lite till.

Nu ska vi alldeles strax åka. Fira påsken och Marcus storebror i helgen så det blir Falköping.
Hur ska ni fira påsken?
På något speciellt sätt eller bara vara hemma? Det är mysigt det också.

Men nu måste jag gå.
xoxo Emmiis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar