Google

lördag 20 april 2013

Kategoriserar

Hej hopp gummi snopp.
Har flyttat in från balkongen nu då det blev kallt när solen försvann så nu sitter jag inne i vardagsrummet istället. Håller på att pilla lite med bloggen och lägger in inläggen i olika kategorier, något som inte går speciellt fort eftersom det är MÅNGA inlägg. Tänkte att det skulle bli enklare för er att hitta era favoriter om jag lägger de i olika fack så att säga. 

Ganska roligt att kika genom gamla inlägg som jag skrivit tidigare också. Vissa är jättepopulära medan vissa knappt blivit lästa alls haha. Tur att jag utvecklar mitt bloggande hela tiden annars hade jag nog lagt ner bloggen mycket tidigare. Ska se om jag kan lägga upp några favoriter i repris senare ikväll kanske.

Nu har Marcus tagit sig upp ur sängen och varit och duschat. Han mår lite bättre idag som tur är, så skönt att det redan är på väg åt rätt håll. Eftersom det är så fint väder så ska vi ge oss ut på en promenix. Ska nog dra med mig kameran om inte Marcus får fnatt då, har sett så många otroligt fina bilder som är tagna här nere vid vattnet så skulle vilja ta likadana. Så himla fint! Skulle vilja göra en förstoring och sätta upp väggen. Mamma och Peter har gjort så hemma och det är verkligen skit snyggt! Men vi får se om jag får till det med kameran sen. Om jag tar med mig den så visar jag självklart bilder senare!

Nu ska jag ta på mig bh och riktiga strumpor istället för de gosiga jag sitter i nu haha. 
/stekarn' 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar