Google

lördag 6 april 2013

En bra morgon

Godmorgon!
Vaknade på topphumör och är hur glad som helst. Idag är dagen då allt kommer att gå bra och allt kommer vara mysigt hela dagen. Det är sol ute och vi ska bara mysa, njuta och ha en super bra dag! Idag har vi dessutom varit tillsammans i 33 månader, så därför ska vi älska varandra lite extra.

Vi ska åka förövrigt åka till Örebro idag, första gången jag någonsin är där. Har velat åka dit sedan i september typ men det har liksom aldrig blivit av, men today is the day! Ska bli jätteroligt att komma iväg lite och få se en helt ny stad. Det är lite av vår grej, åka till nya ställen, nya affärer och nya städer. Det är så kul att gå runt och leta sig fram där ingen av oss hittar haha, knasiga jag vet!

Nu ska jag dra fram frukost och snabbt sminka mig och sedan ska vi åka. Det känns som att det är söndag idag men det är bara lördag och det är ÄNNU bättre! Ska försöka ta massa fina kort under dagen så ni får se ikväll.

Gammal bild på mina naglar, åh vad jag saknar de...

Så här snygg var jag på fjortistiden! Hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar