Google

lördag 20 april 2013

Pågrund av ett vad

Ja hej på er. Nu sitter jag här igen och skriver, trots att jag som senast igår övervägde att lägga ner bloggen. Men nu pågrund av ett vad med Mia(LÄNK) så har jag bestämt mig för att ge det en chans till. Iallafall till mitten av maj då dem förhoppningsvis kommer hit. Vad jag måste göra om jag förlorar vadet håller jag nog för mig själv haha, men jag hoppas iallafall att jag lyckas skriva MINST ett inlägg om dagen så att jag inte förlorar. Vad tror ni om det?

Just i skrivande stund sitter jag faktiskt på balkongen i solen och skriver. Det är riktigt skönt här faktiskt, precis mot balkongdörren är det helt lä och underbart att sitta. Jag hoppas verkligen att det är våren som är på väg nu, så vi inte blir lurade och får snö snart igen. Då strejkar jag.

Så vad ska jag göra idag? Ta hand om en sambo som har blivit magsjuk och njuta av att det är helg faktiskt. Jag ska börja plugga lite smått tänkte jag, så jag slipper göra allt sista kvällen innan det ska vara klart (som vanligt...). Utöver det ska jag bara njuta av solen och sitta här ett tag. Skriva lite på en sak som jag har börjat på. Som inte har med skolan att göra.

Nu ska jag springa in och hämta ett par hörlurar så att jag kan lyssna på musik utan att driva grannarna till vansinne. Annars kan det vara ganska roligt att sitta här utan också, lyssna på alla ljud och alla samtal som mina (också solgalna) grannar har i hopp om att ingen lyssnar. Haha tji fick de för här sitter jag helt knäpptyst!

/spionen



NU vill jag ha sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar