Google

torsdag 4 april 2013

Uppe med solen

Uppe med tuppen eller snarare solen. Har vaknat för en liten stund sedan och har fixat fram frukost nu. Sitter här i vardagsrummet och njuter av ljuset utomhus. Solen har redan börjat lysa och det gör mig alltid på så bra humör att vakna av solen. Inatt har jag dessutom sovit som en prinsessa utan att vakna för många gånger. Vi bytte lakanen snabbt innan vi lade oss igår och när jag kröp ner under där så bara total däckade jag. Först fick mitt huvud fnatt och bara snurrade av alla tankar men efter en stund lyckades jag banna de ifrån mitt huvud så då somnade jag. Grymt skönt! 

Nu ska jag äta frukost och sedan göra mig iordning för skolan. Det är ju en snabbis till skolan idag bara men skönt att komma iväg lite. Speciellt eftersom det är så fint väder, då är det alltid roligare att göra saker. Idag ska vi dessutom städa när vi båda har kommit hem så det ska bli riktigt skönt. 

Mycket annat har jag faktiskt inte att dela med mig av just nu men det dyker säkert upp något roligt att skriva om lite senare. Nu är jag fortfarande inne i sovdvalan så har inte riktigt koll på vad jag skriver haha. Nu börjar Jims värld på tv så ska kika på det och käka frukost. 
Ha en nice dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar