Google

söndag 7 april 2013

Brist på inspiration

Sagoskrivandet har fått ta sig en liten paus för tillfället. Känner att min hjärna är för trött för att kunna producera något vettigt just nu. Dessutom så blir jag liksom inte nöjd med vad jag skrivit hittills, skulle vilja radera alltihopa och bara börja om igen. Men det får vi se om jag hinner/orkar göra imorgon för nu känner jag att jag behöver gå och sova om jag ska orka gå upp imorgon också. Ska bli så roligt att fortsätta med pallen när jag kommer hem, ska se om det blir lika fint som vi har tänkt oss.

Bloggandet har verkligen tagit fart igen känner jag. Det är roligt att skriva och ni är ganska många som fortfarande klickar er in här faktiskt. Men det känns som att det blir mindre statistik när jag faktiskt bloggar och mer när jag inte gör det? Haha. Jag hoppas att det beror på att ni går in och läser de flesta inläggen på samma gång nu, och att det inte beror på något annat.

Jag ska gå och sova nu och komma tillbaka imorgon med mer energi, mindre missöden och högre statistik. Vad säger ni om det? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar