Google

fredag 5 april 2013

Let's dance och fredagsmys

Nu är maten i magen och jag sitter bänkad i soffan och småsneglar på lets dance. Mitt favoritprogram, men jag kan inte riktigt få ro till att titta idag. Jag har sprungit omkring här hemma och småpillat med andra saker. Skönt att man kan göra det också såklart. Marcus står i duschen och sjunger så jag kan pyssla med mitt så länge.

Förut idag så vart vi ute och tog lite kort. Jag lekte lite med olika objekt och ljus och det var faktiskt mycket roligare att ta kort då. Marcus fick var modell för några bilder också haha. Han har ju inte alltid tålamod med mig men idag satt han bara snällt där och blinkade mot kameran haha. Tur att jag ibland får ta fina kort på honom iallafall.

Det enda som händer ikväll är lite film, lite fredagsmys och lite planer inför morgondagen. Funderar på att börja på min saga som ska vara klar på söndag kväll också. Men få se hur det blir med det, kanske gör det imorgon kväll istället. Kanske ska skriva lite på min egen novell istället, så jag får igång lite fantasi. Så blir det nog!

Nu ska jag slänga upp lite bilder åt er, fast det blir i ett annat inlägg.

Vår grannkatt kom och fjäskade med oss förut när vi skulle åka. Finis! Vill också ha en liten pissekatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar