Google

måndag 28 maj 2012

Tiden... finns

Godmorgon alla! Idag är det inte riktigt lika fint väder ute men jag håller tummarna på att det kommer lite senare idag. Klockan är ju trots allt inte ens nio än så än finns det hopp! 

Det fick bli frukost i sängen tillsammans med Marcus idag. Jag sminkade mig medan han gjorde en smörgås åt mig, gulleunge, så nu är jag helt färdig att dra till jobbet. För en gångs skull slipper jag sitta och stirra på klockan för att inte missa en enda minut. Idag har jag tiiiiiid, inte så jättemycket nu längre men ändå mer än i vanliga fall. 

Idag är det gårdsfest på jobbet så ska bli mysigt! Alla föräldrar kommer och vi ska grilla och leka lekar och så där. Det blir nog en bra och snabb dag på jobbet så det är positivt. Jag jobbar ju bara två dagar denna veckan så det är bara så underbart jävla skönt!

Nu måste jag skynda mig iallafall haha. Men vi hörs senare!
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar