Google

onsdag 9 maj 2012

Inget mera godis!

Eftersom jag är en duktig tjej som inte har ätit godis sedan i onsdags (klarade mig alltså över hela helgen och en hel vecka idag!) får jag unna mig med något annat gott. Ersätter mitt sockerbegär med kiwi och mango idag! I helgen köpte jag vindruvor och nötter vilket var super gott lördagsgodis! Hoppas bara jag kan hålla mig så här duktig och inte köpa godis mer nu. Någon gång kan vi väl gå an men verkligen inte som förut.

Lill-lördags mys
Ser detta dessutom inte mycket godare ut?! Det tycker jag. Marcus köpte en Japp igår när vi var och handlade och jag var inte det minsta sugen för jag hade mina kiwisar istället. Super bra tycker jag. Stolt Emmiis!

Jag har dessutom upptäck att jag sparar en massa pengar på att inte köpa massa äcklig choklad hela tiden. Visserligen köper jag frukt istället men det är mycket billigare faktiskt! Iallafall i längden eftersom jag inte vill ha frukt varje dag.

Nu ska vi ta en promenad och hoppas att det inte börjar regna igen!
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar