Google

söndag 27 maj 2012

Solat idag med

Kom precis in efter att ha legat och solat i lite mer än en timme idag med. Så skönt att ligga och njuta av värmen och få lite färg. Marcus är jätteröd och har fått massa färg och den enda färg jag fått är på ryggen haha. Men det kommer väl med tiden kanske, jag är lite för rastlös för att ligga stilla också. Efter en stund blev jag super varm så Marcus fick offra lite av vårt vatten och tömma på mig. Sedan startade jag iof ett vattenkrig så allt vatten försvann, haha, men jag vann iallafall.

Nu ska jag klä på mig och sminka mig iordning och sen ska jag åka till stan. Ska träffa mamma och Jakob och så ska vi käka lite god mat och kika i stan. Det ska bli super mysigt att umgås lite och fira mamma!

Skriver senare.
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar