Google

måndag 21 maj 2012

Äntligen hemma

Har precis kommit hem ifrån jobbet och när jag tog de sista stegen fram emot dörren så hör jag den första åsksmällen. Strax efter det när jag kommit in ser jag de första stora regndropparna landa på vägen utanför. Så skönt att ha kunnat vara ute hela dagen och att jag till och med klarade mig innanför dörren här hemma innan det bröt ut. Det har fortfarande inte börjat åsregna men nu ligger det verkligen precis här ovanför så väntar bara på det.

Nu blir det strax lite mat och film. Vill inte ge mig ut igen när det ser ut så här på himlen. Jag känner att det kan vara skönt att bara vara hemma idag och slappa. Skulle behöva börja packa och städa lite men frågan är om jag orkar det idag. Det kanske får vänta tills imorgon när jag slutar lite tidigare och när jag har mer ork!

Ska gå och kika om potatisen börjar bli klar nu. Tjingeling!
xoxo Emmiis

Bajs åska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar