Google

torsdag 24 maj 2012

Sommaren är min favorit

Nu har vi kommit hem ifrån en mysig eftermiddag i Slottsskogen. Vi hade bestämt oss för att köra en picknick som jag skrev tidigare, det blev inte samma plats som vi först hade sagt men det var lika mysigt i Slottsskogen. Vi käkade lite och sen tog vi en promenad och käkade glass i skuggan (har ju bränt mig så vågar inte vara i solen) och sedan gick vi ner till Hemköp. Handlade lite småsaker till imorgon och solspraaay till moi. Jag ska lätt använda den imorgon på jobbet så jag inte blir ännu rödare haha, sen ska jag smörja in Marcus i helgen så han inte heller bränner sig haha. Det är roligt med färg men inte när den är röd... Haha

Har precis duschat och rakat benen och känner mig fräsch och pigg nu också. Nu ska vi bara ta det lugnt och inte göra något speciellt vad jag vet. Vi kanske tar en promenad lite senare ikväll när det hinner mörkna lite, så mysigt att gå på kvällen när det är alldeles tyst och svalt. Älskar sommaren , det är lätt den bästa årstiden!

Sitter och lyssnar på barnen som leker utanför fönstret, de är ett helt gäng som springer omkring och leker. De är väl i 8- års åldern och killarna tävlar om tjejernas uppmärksamhet med tävlingar haha. Tjejerna står bredvid och fnissar och äter glass. Underbart att vara barn nu! Springa omkring helt fritt och få leka med kompisar till sent. Puss på sommaren!


Nästan lika underbart väder här som det är där!
Jakob och jag i Turkiet

Jakob i Turkiet

Dessutom skickar jag en extra varm tanke till min bästis just nu. Tänker på dig och du fixar detta! 
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar