Google

fredag 25 maj 2012

Konstig men underbar (lön)

Hemma efter en hel dag av shopping och tittat i affärer. Marcus har fått köpt en tvääääärsnygg kostym och jag har köpt till lite saker till min klänning. Nu är det bara skor och lite andra "sista saker" kvar att köpa och det känns väldigt skönt. För er som inte vet så ska vi på Marcus brors bröllop i Uppsala, nästa helg och nu har vi köpt alla fina kläder till det. Det ska bli super mysigt och det är så skönt att vara färdiga med alla kläder och grejer. Nu kan man bara koncentrera sig på det roliga och mysiga!

Nu blir det faktiskt pizza som vi firar med idag på löningsdagen och till det blir det sista Johan Falk filmen. Jag är helt slut i både kroppen och huvudet så det är underbart att det är helg och att jag bara ska vila. Mina fötter värker så in i bomben och jag ska vila de resten av kvällen har jag tänkt.

Marcus och jag har varit lite stressade och griniga idag på eftermiddagen på grund av att vi inte ätit ordentligt så nu ska vi njuta av resten av kvällen. Skriver senare!
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar