Google

söndag 27 maj 2012

Paulina Danielsson

Jag brukar ibland läsa Paows blogg. Inte för att jag är så intresserad av att göra det men eftersom jag har installerat bloglovin appen på telefonen och har lagt in hennes blogg i den. Oftast markerar jag bara som läst för att jag inte orkar gå in. (Där ser ni hur viktigt det är med rubriker? Ser man en tråkig rubrik struntar man i att läsa inlägget.) Iallafall så läste jag Paows inlägg där hon hade skrivit något om att det "INTE var henne det handlade om", så självklart blev jag super nyfiken och skulle in och läsa. Då handlade det alltså om hennes vän Daniel Paris som var med i Vakna med the Voice. Han pratade om något som hette blind item som någon känd bloggare gjorde någon gång ibland. Det går ut på att man berättar väldigt ingående skvaller om någon, fast utan att säga rakt ut vem det handlar om. Det lät väldigt intressant tyckte jag så jag kanske ska börja läsa hans blogg..? Vet inte om han brukar göra det eller om det bara var en engångsgrej men han verkar rätt skön faktiskt!

Kul när man hittar nya människor att följa. Jag har tröttnat på alla jag läste förut, ingen skriver ju något kul längre? Har tillochmed tröttnat på Hanna W och Jockiboi!?

Här är iallafall länken till Paows inlägg ifall någon vill höra ! ;)
http://www.paow.se/det-ar-inte-mig-det-pratas-om-jag-lovar?cbg_tz=-120

xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar